قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / مقالات خودرو / تولید شورولت کامارو ۲۰۲۳ با طراحی پیشرانه وسط!
تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!
تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!

تولید شورولت کامارو ۲۰۲۳ با طراحی پیشرانه وسط!

گذر از طراحی پیشرانه جلو و استفاده از طراحی پیشرانه وسط می‌تواند یکی از تاریخی‌ترین تغییرات صورت گرفته در شورولت کوروت افسانه‌ای باشد. البته این حرکت اصلاً آسان نبوده است. شورولت این پروژه را با قرار دادن پیشرانه کوروت در پیکاپ هولدن شروع کرد. به نظر می‌رسد چنین تصمیم مهمی جواب داده و کوروت C8 بسیار پیشرفته‌تر از نسل پیشین بوده و محبوبیت آن نیز خیلی زیاد می‌باشد ، کامارو

تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!

اما به نظر می‌رسد دیگر خودروی اسپورت و پیشرانه وسطی که قرار است در آمریکا تولید شود محصول فورد یا فیات-کرایسلر نخواهد بود بلکه این بار نیز شورولت دست به کار خواهد شد. این خودروساز آمریکایی اعلام کرده کامارو ۲۰۲۳ جدید از طراحی پیشرانه وسط استفاده خواهد کرد.

تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!

این هم یک تصمیم سرنوشت‌ساز دیگر برای شورولت است زیر این برند نیز مشابه فراری و لامبورگینی دو خودروی اسپورت پیشرانه وسط در سبد محصولات خود خواهد داشت. هنوز جزئیات چندانی از کامارو ۲۰۲۳ منتشر نشده اما می‌توانیم تصور کنیم که کامارو چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. واضح است که اضافه شدن یک خودروی پیشرانه وسط دیگر به سبد محصولات شورولت تأثیری در جایگاه آن نخواهد داشت و کامارو همچنان از نظر پرفورمنس یک پله پایین‌تر از کوروت خواهد بود.

تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!

اما اتخاذ این تصمیم چه تأثیری در سرنوشت پیشرانه ۸ سیلندر کامارو خواهد داشت؟ خب اگر هر دو خودرو از همان پیشرانه ۸ سیلندر LT2 با قدرت ۴۹۰ اسب بخار استفاده کنند مطمئن نیستیم که چرا افراد باید کوروت را با قیمت بیشتر بخرند. این امر منجر می‌شود حدس بزنیم شورولت احتمالاً از پیشرانه‌های کم‌حجم‌تر برای کامارو استفاده کرده و تنها نسخه‌های ۴ و ۶ سیلندر توربو و حتی مدلی هیبریدی را تولید کند.

تولید شورولت کامارو 2023 با طراحی پیشرانه وسط!
تولید شورولت کامارو ۲۰۲۳ با طراحی پیشرانه وسط!

طرفداران خودروهای عضلانی شاید از عدم عرضه پیشرانه ۸ سیلندر در کامارو ناراحت شوند اما شایعات زیادی درباره تولید نسخه تمام الکتریکی این خودرو در سال ۲۰۲۳ وجود دارد و ما احساس می‌کنیم نسخه پیشرانه وسط این خودرو گزینه جذاب‌تری خواهد بود. کامارو احتمالاً کوچک‌تر و سبک‌تر از کوروت خواهد بود و برخلاف برادر بزرگ‌تر حتی می‌تواند با گیربکس دستی نیز تولید شود.

درباره ی ali masoudi

برای یادگیری شروع به کلیک کردن کردم و این داستان هنوز هم ادامه و کلیک ها یکی پس از دیگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

( کسب امتیاز )